فرماندار گناباد گفت: تسریع در اجرای طرح هزار واحد مسکونی در گناباد باتوجه‌به اینکه نیاز مردم بشمار می‌رود امری ضروری است.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۴۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد، رضا نصیری با اشاره به تسریع در اجرای طرح بزرگ یک هزار واحد مسکونی نهضت ملی در این شهرستان اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی موظفند تا چهار ماه آینده زیرساخت‌های این واحدها را تکمیل و آنها را آماده بهره‌برداری قرار دهند.

 وی افزود: با همدلی و همراهی مسئولان بخش‌های مختلف طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت با پیشرفت خوبی در حال اجرا است و اکنون هزار واحد آن در گناباد بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 نصیری با تأکید به مسئولان برای پیگیری مطالبه مردم در فراهم‌کردن زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن در گناباد بیان کرد: باید امکانات موردنیاز شامل مدرسه، درمانگاه، فضای سبز، واحدهای آموزشی و فرهنگی و تجاری را به‌صورت شبانه‌روزی پیگیری و تا اردیبهشت‌ماه سال آینده با تأمین اعتبار زیرساخت‌ها تکمیل شود.

 وی تصریح کرد: بعد از تکمیل فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد که با توجه خاص دولت ابتدای سال جاری به بهره‌برداری رسید، طرح نهضت ملی مسکن و به‌خصوص تکمیل و طرح احداث یک هزار واحد مسکونی از طرح‌های مهم و محوری در این شهرستان به شمار می‌رود.

 فرماندار گناباد اعلام کرد: تعدادی از این واحدها مربوط به طرح مسکن مهر سابق بوده که باگذشت هشت الی ۱۰ سال تکمیل نشده و نیمه‌تمام مانده بود؛ اما با تلاش و جدیت مسئولان ذی‌ربط و دولت این طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال اجرا است.

 وی توضیح داد: باتوجه‌به پیگیری‌های انجام شده در سطح شهرستان، استانی و کشور، اکنون مشکلی در تأمین زمین نهضت ملی مسکن در گناباد وجود ندارد و زمین موردنیاز به‌اندازه کافی وجود دارد.

نصیری خاطرنشان کرد: اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن به‌عنوان اولویت دولت در دستور کار مسئولان این شهرستان قرار دارد و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای اجرای هر چه‌بهتر این طرح ضروری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها